Prehrana prije trudnoće

Objavljeno 05.06.2016. | Dobna skupina: Još nema dijete

Postizanje i održavanje adekvatnog nutritivnog statusa prije i tijekom trudnoće od iznimne je važnosti i za majku i za novorođenče.

Prije začeća korisno je započeti s prehrambenim navikama koje valja zadržati tijekom trudnoće i dojenja.

Prehrana prije trudnoće treba biti raznolika, bogata svježim, neprocesiranim namirnicama poput povrća, voća, cjelovitih žitarica, svježeg mesa i ribe. Kada je moguće, valja posezati za namirnicama iz organsko-biološkog uzgoja. Izvori masnoća moraju biti kvalitetni, bogati nezasićenim i siromašni zasićenim masnim kiselinama, poput maslinovog, repinog, bućinog ulja, orašastih plodova, plave ribe i mesa peradi.

Prehrana prije trudnoće treba biti raznolika.

U razdoblju pripreme tijela za trudnoću nema mjesta strogim redukcijskim dijetama, restriktivnim prehrambenim režimima poput loše planirane vegetarijanske ili veganske prehrane ili bilo kojim pomodnim načinima prehrane.

Pred Vašim je tijelom zahtijevno razdoblje i za normalan tijek trudnoće i njen povoljan ishod osobito je važno osigurati sve potrebne nutrijente u adekvatnim količinama, a to je najbolje postići raznolikom i uravnoteženom prehranom uz eventualnu pomoć kvalitetnog dodatka prehrani.

NE

DA

kofein voće
nikotin povrće
alkohol cjelovite žitarice
umjetna sladila riba
sirovo (meso, riba, jaja) svježe meso
sirevi s pljesni  
nepasterizirano mlijeko  

Autor: Darija Vranešić-Bender

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Prehrana prije trudnoće treba biti raznolika, bogata svježim, neprocesiranim namirnicama poput povrća, voća, cjelovitih žitarica, svježeg mesa i ribe.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing