8 brzih savjeta za prehranu tijekom trudnoće

Objavljeno 27.12.2015. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Osam savjeta za sigurnu i zdravu prehranu tijekom trudnoće.


  1. Izbjegavajte nepasterizirano mlijeko i sok, mliječne proizvode od nepasteriziranog mlijeka i klice iz neprovjerenih izvora. Ove namirnice mogu biti izvor opasnih bakterija kao što su Salmonella, Echerichia coli, Listeria i Shigella. 
  2. Izbjegavajte sirovo meso, ribu i jaja.
  3. Izbjegavajte velike ribe poput tune, skuše, sabljarke i morskog psa jer mogu biti zagađene živom.
  4. Izbjegavajte mesne prerađevine koje nisu prethodno skuhane.
  5. Često perite ruke. Namirnice koje pripremate za jelo temeljito perite. Uvijek odvajajte sirovo meso od drugih namirnica.
  6. Hrana iz hladnjaka ne smije ostati na sobnoj temperaturi dulje od dva sata.
  7. Neka svježa, neprerađena hrana čini temelj vaše prehrane. Procesiranu i konzerviranu hranu konzumirajte tek povremeno.
  8. Pripazite da ne unosite suviše velike količine vitamina A putem suplemenata. Ovaj vitamin u prekomjernim količinama može imati teratogeni učinak.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Jednostavna pravila za zdravu prehranu koja osigurava zdrav i siguran razvoj bebe u trbuhu.

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0