9 savjeta za veselo proljeće u kuhinji

Objavljeno 22.03.2016. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Čuvarkuća u suradnji s … Želiš li maksimalno iskoristiti hranu za svoj proljetni uzlet, Jadranka Boban Pejić, autorica Makronovine Škole prirodne kuhinje, otkriva top 9 savjeta za veselo proljeće u tvojoj kuhinji, te recepte za nježno čišćenje organizma u proljeće.

  1. Čisti me nježno. Raznolika, lagana prehrana, s puno zelenog povrća i malo začina bit će dovoljna za proljetno čišćenje organizma. Ječam čisti i hrani organizam te je idealna žitatrica za proljeće.
  2. Jutro počni s toplom tekućinom. Miso juha, kaša od zobenih pahuljica i čaj od ružmarina moji su prijedlozi.
  3. Prije ručka popij Zelenu Magmu. Prah soka klica mladog ječma fantastičan je dodatak prehrani i odličan čistač organizma. Može se nabaviti i u tabletama pa je možeš popiti bilo gdje da se nalaziš. Čisti organizam, ali i opskrbljuje mnoštvom hranjivih sastojaka i enzima koji ti omogućavaju ravnomjernu energiju tijekom cijelog dana.
  4. Limunov sok u salatama. U omiljenu salatu, juhu ili desert dodaj malu količinu limunovog soka. Kiselkasti okus limuna odgovara čišćenju jetre i žuči, što je posebno važno u proljeće. Vitamin C iz limuna pomaže bolju apsorpciju željeza iz zelenog lisnatog povrća.
  5. Pregršt minerala i enzima iz klica. S dolaskom proljeća neki ljudi često imaju problema sa željezom. Klice alfa alfe, kresa, rotkve i drugih namirnica izuzetno su bogate mineralima, a jedu se sirove ili kratko pirjane pa i osvježavaju organizam. Nauči pripravljati klice sam ili ih kupi u trgovinama prirodne hrane.
  6. Zeleno, volim te, zeleno. Svaki tvoj obrok (da, baš svaki obrok) s dolaskom proljeća mora imati zeleno lisnato povrće. Lišće mrkve, rotkvice, korabe, brokolija, divlje zelje, kopriva, blitva, špinat, i svo drugo zeleno lisnato povrće, kratko kuhaj u malo vode, začini s malo limunovog soka, maslinovog ulja te lanenog ulja i uživaj! Prethodno navedeno posebno preporučujem ženama.
  7. Veliko iz malog. Sjemenke, sezamove, lanene, suncokretove sadrže pregršt minerala i kvalitetnih nezasićenih masnih kiselina. Možeš ih dodavati u različita jela, a od njih praviti i ukusne umake. U trgovinama prirodne hrane možeš naći i maslace od sezamovih i suncokretovih sjemenki.
  8. Ne bijelom šećeru. Izbjegavaj šećer, koji je definitivno tvoj najveći neprijatelj u proljeće. Koristi zaslađivače od žitarica, rižin, ječmeni ili kukuruzni slad ili gotove kekse i slastice zaslađene njima. Zadovoljit će tvoju potrebu za slatkim, a neće ugroziti zdravlje.
  9. Alge riznica minerala. - Jedi alge, izvrstan su izvor minerala, a i čiste organizam! Istrljaj tijelo ručnikom namočenim u vrućoj vodi s malo đumbira. Proradit će ti cirkulacija, izbacit ćeš toksine iz tijela i smanjiti celulit. Ujutro ili navečer ili kad god imaš vremena, jednostavno, a preporađa organizam. Koža će ti biti poput svile već nakon tjedan dana.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Ukupni dojam

5

Sva svježina proljeća na vašem tanjuru.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0