Deset koraka do zdrave trudnoće

Objavljeno 09.09.2013. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Čuvarkuća u suradnji s … nivea baby logo Slijedite ovih 10 koraka koji će vašoj trudnoći omogućiti prekrasan početak.

Ove mjere će vašoj trudnoći omogućiti prekrasan početak.

1. Pijte prenatalne vitamine

Ako ih već ne uzimate, započnite odmah. Pitajte svog liječnika koji vitamini će vam najbolje odgovarati, ili ako nemate vremena ili ne možete doći do liječnika nabavite u ljekarni vitamine koji se izdaju bez recepta. Pazite da dnevno unosite najmanje 400 mcg folne kiseline kako bi potpomogli zdrav razvoj kralježnice i spriječili spina bifida.

2. Brzo prestanite sa lošim navikama

Ako nikad niste imali jaku motivaciju da odustanete od loših navika, neka vaša bebica bude poziv za buđenje. Pušenje cigareta može imati strašne posljedice, uključujući vjerojatnost pobačaja ili ektopijske trudnoće.

3. Smijete li tu i tamo nešto popiti?


Studije su pokazale da čak i jedno alkoholno piće tjedno, tijekom trudnoće može imati loš utjecaj na dijete, a pijenje veće količine može dovesti do fetalnog alkoholnog sindroma, jedinog razloga mentalne retardacije koji je moguće spriječiti.

4. Šalica kave?

Konzumacija kofeina tijekom trudnoće je često predmet rasprava, ali ne biste trebali konzumirati više od 200 mg kofeina dnevno (odgovara dvjema šalicama kave ili pet limenki osvježavajućeg pića sa kofeinom).

5. Jedite ispravno

Sada nije vrijeme za mršavljenje, niti je vrijeme za nezdravu hranu. Zdrava prehrana tijekom trudnoće uključuje tri obroka mliječnih proizvoda, tri obroka proteina, tri obroka voća, četiri obroka povrća i devet obroka žitarica dnevno.
Mnoge žene tijekom trudnoće pate od anemije, pa je prehrana bogata željezom potrebna kako bi održali dovoljan broj crvenih krvnih stanica. Prenatalni vitamini često sadrže željezo, ali ima ga i u  crvenom mesu, piletini, lososu, tofuu, grahoricama, orašastim plodovima i zelenom povrću. Uvijek provjerite sa liječnikom kompletnu listu dozvoljenih i zabranjenih namirnica prema vašim individualnim potrebama i zdravstvenom stanju.

6. Pokrenite se

Bilo da ste prije trudnoće bili redovni u fitness studiju ili ste ležali na kauču, tijekom trudnoće se pokrenite najmanje 30 minuta, nekoliko puta tjedno. Uživat ćete u smanjenim bolovima u leđima i oticanju te ćete lakše izgubiti težinu nakon što se beba rodi. Naravno, nemojte pretjerati. Posavjetujte se sa liječnikom prije početka režima vježbanja i izbjegavajte aktivnosti sa mnogo trešnje poput jahanja, klizanja, gimnastike ili skijanja.

7. Mislite zeleno

Čuvajte se opasnih kemikalija i zračenja na vašem radnom mjestu, izbjegavajte opasne kemikalije i kod kuće. Sredstva protiv insekata, boje i jaka sredstva za čišćenje treba izbjegavati. Kako sve što stavite na svoju kožu prolazi kroz istu i može utjecati na bebu, budite oprezni pri korištenju kozmetičkih proizvoda - pročitajte upute za korištenje!

8. Pazite na disanje

Trudnoća može biti vrijeme sa puno stresa, fizičkog ili mentalnog. Pokušajte sa jogom, meditacijom, dubokim disanjem, šetnjama, masažom ili akupunkturom kako bi ga smanjili. Smanjivanje stresa će vam pomoći da bolje spavate, održite dobar odnos sa partnerom i bolje se nosite sa simptomima trudnoće.

9. Komunicirajte

Komunikacija također može smanjiti mentalnu napetost. Izrazite svoja mišljenja, brige i uzbuđenje partneru, ili se povjerite prijateljima. Rani razgovor sa vašim liječnikom i tijekom čitave trudnoće može umanjiti vaše brige o fizičkom razvoju. Ne zaboravite se nasmijati tu i tamo; osjećat ćete se bolje s osmijehom na licu!

10. Pijte puno tekućine

Osam do deset čaša dnevno zvuči mnogo, a i je mnogo. Ali dovoljna hidratacija je jedna od najvažnijih stvari koju možete učiniti za zdravu trudnoću, a vaše tijelo treba još više tekućeg osvježenja kada ste trudni. Ne ograničavajte unos tekućine kako bi smanjili vrijeme mokrenja. Trudni ste, neizbježno je da ćete morati često na WC.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing