Dobre navike za jačanje imuniteta djece

Objavljeno 30.08.2017.

Prijelazni vremenski period najviše pogađa imunosni sistem djece. Koje zdrave navike možete naučiti svoje mališane kako bi ojačali imunitet.

Prijelazni vremenski period najviše pogađa imunosni sistem djece, ali i odraslih, no stalna uporaba lijekova nije dobra za ničiji organizam, a posebno ne dječji. Stoga je potrebno da naučite vašeg mališana kako i što trebaju raditi da bi se što bolje zaštitili od gripe, prehlade i hunjavice te ojačali svoj slabi imunitet. Danas vam donosimo par dobrih navika koje vaše dijete može steći kako bi ojačali svoj imunitet.

Higijena

Jedan od najvažnijih aspekata je svakako higijena. Pranje malih ručicu je najvažnije od svega jer svi znamo da upravo te ručice vrlo često završe u ustima. Zarazne klice se nalaze posvuda, posebice u školi i vrtiću i stoga je pranje ruku kada se dođe kući jako važno. Također, pranje rukica je vrlo važno kako biste izbjegli probleme gljivičnih infekcija koje vole vlažna i tamna mjesta poput dječjih usta. Ako se kojim slučajem borite protiv gljivičnih infekcija, one slabe imunitet te je potrebna dodatna zaštita u vidu proizvoda protiv gljivičnih oboljenja. Svakako potražite savjet i pomoć pedijatra i prije nego išta uzimate "na svoju ruku" pročitajte uputstva i recenzije proizvoda.

Oblačenje

Tijekom jeseni oblačite svoje mališane slojevito. Vrlo često se dogaša da jutra budu hladna, a poslijepodne toplo, stoga je poželjno da djeca mogu s lakoćom skinuti jedan sloj odjeće kada im je vruće jer hodanjem dok su mokri i oznojeni po vjetrovitom vremenu donosi prehlade.

Bez dijeljenja čaša i ostalog posuđa

Svima nama kao roditeljima je vrlo važno da nam djeca ne budu sebična te da usvoje važnost dijeljenja sa prijateljima, no vrlo je važno da ih naučite da se neke stvari ipak ne dijele. Usadite im naviku da se pribor za jelo, bočice i čaše ne posuđuju nikome.

Prehrana

Kako bi izbjegli naporne prehlade vrlo je važno da vodite računa da vaši mališani svakodnevno unose vitamine i minerale ključne za jačanje imuniteta. Dobro balansirani obroci su veoma važni za u razvoju djece i za njihovo zdravlje.

Spavanje

Iako mnoga djeca ne spavaju onoliko koliko bismo mi željeli jer se vole osjećati “veliko” i ostati budni sve dok i vi ne krenete na spavanje, dovoljna količina sna djeteta je od velike važnosti kako ne biste platili cijenu sutradan. Spavanjem jačamo tijelo i time sam organizam i imunitet kako bismo se s lakoćom nosili sa svakodnevnim naporima.

Bolesno dijete ostavite doma

Nikako ne smijete odvesti bolesno dijete u vrtić ili ga poslati u školu. Pustite mališana da se oporavi kod kuće jer će se u udobnosti doma, daleko od daljnjih virusa, na jedini način osloboditi hunjavice i prehlade, da ne spominjemo mogućnost zaraze druge djece.

 

Autor: Maja Horvat

Čuvarkuća na Facebooku


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0