Hrana bogata željezom

Objavljeno 23.09.2012. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Male količine željeza nalaze se u većini voća, povrća, žitarica i mesa koje svakodnevno jedete.

No, nastojte svakodnevno pojesti i nešto sa sljedećeg popisa te uzima­ti dodatak željeza. Ponavljamo da mnoga hrana bogata željezom ujedno zadovoljava i ostale potrebe.

  • meso patke, bez kože govedina, krta;
  • jetra i ostale iznutrice (ne jedite ih često jer mogu sadržavati visoke razine kemij­skih zagađivača);
  • kuhane kamenice (ne jedite ih sirove);
  • sardine;
  • miješano povrće, kelj i listovi repe artičoke;
  • krumpiri u koži;
  • tikva;
  • špinat;
  • spirulina (morska alga);
  • kuhane mahunarke (primjerice, grašak, slanutak, leća, grah) kuhana zrna soje i ostali proizvodi od soje, kao što je tofu brašno i prah rogača;
  • suho voće

Izvor: Arlene Eisenberg,  Heidi E. Murkoff,  Sandee E. Hathaway, Što očekivati u trudnoći

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Dostatan unos željeza posebno je važan u trudnoći. Naime, mnoge trudnice u trudnoću ulaze s niskim zalihama željeza, što može izazvati anemiju.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0