Janica Kostelić: "Hvala ti, mama!"

Objavljeno 12.12.2013. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda, 0-1, 1-3, 3-7, 7+

Naša najtrofejnija sportašica pitala je svoju majku Maricu kako je to biti majka sportaša.

Marica Kostelić, samozatajna majka dvoje naših vrhunskih sportaša, skupa s kćeri Janicom postala je ambasadorica projekta "Hvala ti, mama" tvrtke P&G, koji je dio globalne kampanje i zalaže se za poboljšanje života milijuna majki diljem svijeta.

Iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna majka.

Tvrtka P&G djeluje kao "Ponosni sponzor majki" i vjeruje da iza svakog nevjerojatnog sportaša stoji jednako tako nevjerojatna majka, pa se ovim projektom želi zahvaliti svim majkama na njihovoj bezrezervnoj podršci. Osim podrške i zahvalnosti majkama, tvrtka P&G kroz ovaj projekt ujedinjuje svoju misiju unaprjeđivanja kvaliteta ljudskih života i misiju olimpijskog pokreta usmjerenu k stvaranju boljeg svijeta kroz sport.

P&G nastoji promovirati sport i njegovu važnu ulogu u razvoju mladih, pa je tako prošle godine u sklopu Olimpijskih igara u Londonu pokrenuo provedbu desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom. Partnerstvo je potpisano na globalnoj razini, a kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima postalo je aktivno i na lokalnim tržištima.

Sukladno planu, i ove se godine nastavlja suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom, pa će svi kupci P&G-ovih proizvoda u razdoblju od 1. siječnja do 28. veljače 2014. moći izravno dati svoj doprinos dobrotvornom fondu namijenjenom potpori sportaša mlađih dobnih kategorija.

U tom razdoblju kupnjom P&G-ovih proizvoda svi zajedno možemo doprinijeti prikupljanju što većeg iznosa namijenjenog našim sportskim nadama, potencijalnim budućim olimpijcima.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Ukupni dojam

5

P&G će u Hrvatskoj u sklopu ove kampanje pokrenuti i program novčane potpore budućim olimpijcima kako bi se sa što manje briga posvetili postizanju sportskih uspjeha i oživljavanju vrijednosti olimpizma.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing