Kegelove vježbe za kontrolu mišića zdjelice

Objavljeno 17.08.2016. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Sposobnost svjesnog opuštanja mišića u vrijeme trudova korisna je vještina koja može pospješiti tijek porođaja.

Zašto?

Vježbajući Kegelove vježbe, žena može naučiti osjećati mišiže zdjelice, upravljati njima te ih svjesno opuštati (vrlo važno tijekom porošaja). Vježbate li ih tijekom trudnoće, održavat ćete tonus mišića zdjelice, što će biti i svojevrsna profilaksa pojave inkontinencije ili hemoroida koji se često pojavljuju kod trudnica ili žena koje su tek rodile.

Gdje?

Vježbe se sastoje u tome da žena svjesno kontrahira mišiće oko mokraćne cijevi, mišiće rodnice, međice i anusa.

Kako?

Razne su varijante i tempa u kojima možete vježbati. Širenje kontrakcije od mokraćne cijevi prema anusu i obratno, zatim kontrakcije prstena rodnice. Možete vježbati u brzom tempu tako da brzo kontrahirate i opušate mišiće ili u sporom tempu tako da fazu kontrakcije i opuštenosti zadržite po nekoliko sekundi.

Kada?

Ove vježbe možete vježbati kada god se sjetite, kada perete posuđe, čitate, gledate film, vozite se u tramvaju... Nitko vas ne vidi i ne zna da vježbate, što će vas zabavljati, možda ćete osjetiti i lagano uzbuđenje. Bez brige, korist od ovih vježbi puno je važnija.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Kegelove vježbe možete početi raditi bilo kada i bilo gdje, prije trudnoće, u trudnoći i nakon nje.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0