Kegeolove vježbe

Objavljeno 16.01.2012. | Dobna skupina: Prije poroda, 0-1

S tjelesnim vježbama žena može početi već vrlo brzo nakon poroda, pod uvjetom da je imala zdrav, prirodan porod.

Kegelove vježbe ili vježbe za jačanje mišića dna zdjelice povećavaju tonus rodnice koja je zbog poroda razvučena i mlohava, pojačavaju snagu mišića dna zdjelice, pomažu sprečavanju i kontroli hemerodida te sprečavaju razvoj stresne inkontinencije (nekontrolirano otjecanje mokraće). Vježba se radi 50 do 100 puta nekoliko puta na dan, najmanje tri mjeseca. Korisna je i za žene koje su rodile carskim rezom i koje imaju šavove jer se povećavanjem cirkulacije ubrzava zacjeljivanje. S ovim vježbama treba započeti tijekom trudnoće, te nastaviti nakon poroda. Može se raditi bilo kada i bilo gdje.

Vježba

1)      Lezite na leđima savijenih koljena i sa stopalima na podu. Stisnite mišiće kao da želite zaustaviti otjecanje mokraće, zadržite 3 sekunde i ponovno stisnite. Počnite s 10 puta dnevno i povećavajte do 100.

2)      Stisnite i opustite, stisnite i opustite. Naizmjenično, što brže možete. To je „lepršajuća“ vježba.

3)      Tiskajte kao kod pražnjena crijeva, ali usredotočite se usredotočite ne na debelo crijevo nego na rodnicu. Zadržite 3 sekunde.

Izvor: Godine prve i zašto su važne, Milivoj Jovančević

Autor: dr. Milivoj Jovančević

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
S Kegelovim vježbama treba započeti tijekom trudnoće, te nastaviti nakon poroda. Mogu se raditi bilo kada i bilo gdje.

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0