Kupujete li djeci previše igračaka?

Objavljeno 07.12.2013. | Dobna skupina: 0-1, 1-3, 3-7, 7+

U doba vašeg djetinjstva izbor igračaka je bio mnogo manji nego danas i zasigurno niste imali sve igračke koje ste poželjeli, a današnja djeca imaju gotovo sve što požele. Je li to dobro ili loše?

S jedne je strane lijepo što djetetu možete priuštiti igračke koje želi i treba. U ponudi je zaista veliki broj igračaka najrazličitije namjene - lutke, akcijski junaci, avioni, kamioni, mobilni telefoni, pa čak i računala prilagođena uzrastu djeteta…

No, ako dijete ima mnogo igračaka one mu mogu vrlo brzo dosaditi. Malo će se igrati s jednom pa zatim sa drugom, ali brzo će mu i to dosaditi pa će tražiti da mu kupite novu. Također, ako dijete ima previše igračaka kod njega se sporije razvija mašta. Prije je jedna igračka imala više namjena, odnosno djeca su je koristila u različitim igrama, a danas, kada imaju mnogo igračaka, za tim nema potrebe. Kod djece je to vrlo jednostavno - što više igračaka dijete ima, želi ih još više. Stalno želi nešto novo, dovodi vas u neugodne situacije u trgovinama, a vi mu ispunjavate želju (kako biste izbjegli scenu ili udovoljili svome djetetu) i kupujete igračku koja mu brzo dosadi pa ponovno traži novu.

Igračke su naravno vrlo važne, jer je svakom djetetu potrebna igra, a igra je neodvojiva od igračaka. Postoje razne vrste igračaka, koje podstiču motorički, ali i socijalni razvoj djeteta.

Na što obratiti pažnju prilikom odabira igračke?

  • provjerite tko je proizvođač i uvoznik igračke. Birajte uvijek pouzdane i provjerene proizvođače i uvoznike igračaka.
  • CE oznaka pokazuje da igračka zadovoljava sve bitne zahtijeve sigurnosti i zdravlja djece. Stavljanjem CE oznake na proizvod proizvođač jamči da je igračka zadovoljila na testiranjima svim propisanim postupcima dokazivanja sukladnosti u za to ovlaštenim laboratorijima
  • pročitajte i obratite pažnju na sva navedena UPOZORENJA!
  • obratite pozornost na dobnu skupinu za koju je igračka namijenjena (preporučena dobna skupina od proizvođača)

Autor: Čuvarkuća uredništvo

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing