Mama se igra i vježba

Objavljeno 26.07.2016. | Dobna skupina: 1-3, 3-7, 7+

Čuvarkuća u suradnji s … bombon logo Svaka mama u današnje vrijeme uz brojne obaveze želi uskladiti i kvalitetno provedeno vrijeme sa svojim djetetom.

No, ipak, vrijeme ispunjeno igrom sa svojim djetetom mama može iskoristiti kao mali trening. Uz igru, glazbu i smijeh mama će postići lijepu figuru, a dijete će biti veselo i sretno - jer nitko ne može zamijeniti to dragocjeno vrijeme provedeno s mamom.

Evo nekoliko prijedloga:

Izaberite u svakodnevnom druženju neke igre koje nikako ne smijete propustiti i koje je obavezno ''odraditi'' svaki dan. Za te igre možete imati i određenu glazbu koju ćete slušati u to vrijeme. Kako bi se prisilili na to tj. kako ne bi markirali, izradite tabelu u koju ćete svakodnevno upisivati broj bodova i pobjednika. Sami odredite način bodovanja.

Dan-noć

Djeca jako vole igru ''dan-noć'', a osnova su joj čučnjevi. Čučnjevi su između ostalog idealna vježba za noge i guzu. Većini je poznata igra ''dan-noć'', no ipak da ponovimo: kad kažete dan - svi (u ovom slučaju – vi i vaše dijete) trebate ustati, a na riječ noć trebate čučnuti i tako izmjenično ustajete i čučite. Tko pogriješi ispada iz igre, a zadnji koji ostaje je pobjednik.

Vaše noge trebaju biti paralelne i malo razmaknute. Stanite ravno i uspravnih leđa. Prilikom izvođenja vježbe savijajte koljena i guzu gurajte prema nazad. Neka vam koljena ne prelaze nožne prste. Izvodite vježbu kao da trebate sjesti na stolicu. Vježba tj. igra neka svaki dan traje najmanje 5 minuta i za nekoliko tjedana vidjet ćete odlične rezultate.

Vožnja bicikla

Legnite na leđa, a koljena malo savijte. Obje ruke stavite iza vrata, isprepletenih prstiju. Nogama oponašajte vožnju biciklom. Utrkujte se tko će biti brži, a kad jedno od vas kaže 'stop' ili 'crveno' -  morate stati. Odahnite tako da pridržavajući vrat rukama probate čelom dotaknuti savijena koljena.

Nakon toga vratite se u početni položaj. Pauzu između ''vožnje'' biciklom ponovite nekoliko puta, pa opet krenite u utrku. Ovom vježbom tj. igrom jačate trbušne mišića.

Dizalica

Ova igra može biti vrlo zabavna i korisna. Oko gležnja jedne noge vrpcom lagano zavežite neku malu igračku.  Legnite na pod, na bok s jednom rukom ispod glave, a drugom se možete pridržavati zbog ravnoteže. Lagano podižite gornju nogu iznad druge i držite ih tako paralelno; kao dizalica koja je podigla zavezanu igračku. Nakon što ste nekoliko trenutaka podignutu nogu držali u zraku, polagano je počnite spuštati. Sve ponovite nekoliko puta u trajanju 4-5 minuta. Ova vježba tj. igra idealna je za učvršćivanje unutarnje i vanjske strane bedra.

Za ovo zabavno vježbanje treba vam svaki dan samo 10 do 15 minuta, a možete sve ukomponirati u maštovito igranje na podu sa svojim djetetom.

Budite opušteni, strpljivi, ustrajni i dosljedni - jer vi to možete.

Autor: Josipa Franjić Radulović

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Ukupni dojam

5

Uz igru, glazbu i smijeh mama će postići lijepu figuru, a dijete će biti veselo i sretno

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0