Mršavljenje nakon trudnoće

Objavljeno 20.02.2016. | Dobna skupina: 0-1

Sada kada je vaša željno očekivana beba je ovdje, imate dosta toga za razmišljanje: kada ju hraniti, što učiniti ako ona plače - i kako se oslobodili tih nekoliko dodatnih kilograma koje ste dobili tijekom trudnoće.

Ako ste bili normalne težine i dobili 8 do 12 kg što se smatra prihvatljivim, vaš liječnik će vam reći da neće trebati više od nekoliko mjeseci da se vratite na svoju staru težinu ako pripazite što i kako jedete i umjereno vježbajte.

I premda je svaka nova mama nestrpljiva da se vrati svom starom ja što prije, jedna od najvažnijih stvari koje treba zapamtiti je da budete strpljivi sa sobom

Ako ste, s druge strane, bili prekomjerne težine prije trudnoće ili ste dobili više kilograma nego što vaš liječnik savjetovao, to bi moglo potrajati puno duže - do godinu dana - da bi skala na vagi pokazala manje kilograma. Sve što ne skinete u tomu roku će se najvjerojatnije zadržati s vama dugo vremena.  Iznimno je važno da uspijete skinuti dodatnu težinu, jer je dokazano da se može povezati  s prekomjernom težinom i pretilošću 15 do 20 godina kasnije u životu.

I premda je svaka nova mama nestrpljiva da se vrati svom starom ja što prije, jedna od najvažnijih stvari koje treba zapamtiti je da budete strpljivi sa sobom. Vaša omiljena celebrity mama je možda izašla ravno iz rodilišta u trapericama broj 24, ali to ne znači da je izgubila višak na način koji je dobar za zdravlje.

To  se uspijeva učiniti s vrlo, vrlo strogim dijetama, a mnoge poznate mame pojačavaju učinak tih dijeta vraćajući se u svakodnevne aktivnosti prije nego što njihovo tijelo stvarno spremno za to. Zagovaram više postupni pristup mršavljenja.  Broj jedan stvar koju mlade majke moraju imati na umu je da budu strpljive sa svojim tijelom. Devet mjeseci je trebalo da se tijelo promijeni i dodatna težina stekne, pa treba uzeti barem toliko da se vrati na staro.

Imajući to na umu, evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći da izgubite težinu nakon trudnoće i uskočite natrag u svoje stare traperice – koje god veličine bile.

Recite ne dijeti

Možda zvuči čudno, ali ako ste  „službeno“ na dijeti to može vaš plan za skidanje post porođajne težine odvesti na krivi kolosijek. Osjećaj da ste lišeni svoje omiljene hrane, a već ste pod stresom zbog svojih novih obaveza kao majka , može dovesti do toga da se dodatno udebljate.

Ako se vratite zdravoj prehrani  i jedete kada ste gladni, većina žena ustanovi da kilogrami idu dolje posve prirodno

Ako se vratite zdravoj prehrani  i jedete kada ste gladni, većina žena ustanovi da kilogrami idu dolje posve prirodno. Umjesto dijete, preporučujem jesti dobro uravnotežena raznoliku hranu. Držite zdrave grickalice (suho voće i orašasti plodovi) u kući kako bi vas oslobodili osjećaja gladi i dali vam energiju tijekom dana. Kriške jabuka,  štapići mrkve, krekeri od cjelovitog zrnja su zgodni  za povremeno grickanje. Bez obzira na to koliko želite izgubiti na težini, pokušajte ne unositi  ispod 1800 kalorija dnevno, osobito ako dojite.

Autor: Meri Filipović

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Zaboravite na dijete: osjećaj da ste lišeni svoje omiljene hrane, a već ste pod stresom zbog svojih novih obaveza kao majka, može dovesti do toga da se dodatno udebljate.

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing