Prehrana "budućeg tate"

Objavljeno 19.10.2012. | Dobna skupina: Još nema dijete

Ako planirate trudnoću, postoji način na koji i budući očevi mogu poboljšati svoj reproduktivni sustav.

Sva su istraživanja uglavnom usmjerena na prehranu mame tijekom trudnoće ili planiranja trudnoće. No, što je s tatama? Ako planirate trudnoću, postoji način na koji i budući očevi mogu poboljšati svoj reproduktivni sustav. Liječnici preporučuju povećati unos folne kiseline prehranom. Znači, povećajte unos namirnica bogatih folnom kiselinom (lisnato povrće, sok od naranče, mahunarke, žitarice) ili posegnite za vitaminskim dodacima prehrani. Prema istraživanjima, folna kiselina razgrađuje se na razne načine u organizmu pa se tako niske razine u nekim tipovima, onima bez metila, povezuju s lošom kvalitetom sperme.

Budući tate bi u svakodnevni jelovnik svakako trebali uključiti zdrave masti kao što su Omega 3 masne kiseline (losos, tuna i maslinovo ulje) te Omega 6 masne kiseline (integralne žitarice).

Važnost prehrambenih navika u muškom reproduktivnom zdravlju iznimno je velika, pa buduće tate savjetujemo da razmisle dvaput o tome što jedu.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Zdrava, izbalansirana prehrana nije samo važna da bi se spriječile bolesti kao što su dijabetes, visok kolesterol ili hipertenzija, već može biti od značaja i za očuvanje ili unaprjeđenje reproduktivnog zdravlja.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0