Prevencija dječje debljine

Objavljeno 28.01.2012. | Dobna skupina: 1-3, 3-7, 7+

Već od prve godine djetetova života treba početi s usvajanjem pravilnih prehrambenih navika.

Mala djeca instinktivno znaju koliko im je hrane potrebno. Jednom kad vaše dijete počne jesti krutu hranu, važno je da prilagodite veličinu porcija dječjim potrebama.

 

Nemojte tjerati dijete da jede, prestanite s hranjenjem kada se odmakne od žlice ili okrene glavu. Izbjegavajte dodavanje šećera hrani za dijete i umjesto slatkog deserta povremeno poslužite voće. Ne izjednačavajte hranu s ljubavlju i ne koristite hranu kao nagradu.

Posebno izbjegavajte podmićivanje djeteta slatkišima i nutritivno bezvrijednom hranom

Posebno izbjegavajte podmićivanje djeteta slatkišima i nutritivno bezvrijednom hranom jer tada dijete stvara pogrešan dojam o takvoj hrani. S postupkom hranjenja upoznajte bake, dadilje, sve kojima povjeravate dijete.

Dječja pretilost povezana je s povišenim rizikom od razvoja mnogih ozbiljnih zdravstvenih problema. No, važno je razlikovati pojam prekomjerne težine i debljine. Pojam prekomjerne težine znači težinu iznad normalnih vrijednosti dok je pojam debljine teži stupanj gojaznosti koja se naziva pretilost.

Izvor: Bebe

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Sigurnost

5

Dječja pretilost povezana je s povišenim rizikom od razvoja mnogih ozbiljnih zdravstvenih problema.

Napomena
Posebno izbjegavajte podmićivanje djeteta slatkišima i nutritivno bezvrijednom hranom.

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0