Savjeti za lakše buđenje

Objavljeno 12.12.2015. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Imate li problema s buđenjem ujutro? Ako je vaš odgovor u ova tmurna i kišovita jutra "da", imamo nekoliko (isprobanih) savjeta kako tome doskočiti.

1. Navečer: Vodite računa da navečer ne večerate tešku hranu (pogotovo netom prije spavanja) te da ne pijete kavu ili bilo koji drugi napitak koji može omesti vaš san. Ukoliko se konstantno budite tokom noći, nećete se dovoljno odmoriti te će vam jutro biti naporno.

2. Napravite plan za sutrašnji dan: Napišite sve obaveze koje vas čekaju sutradan, a svakako uključite i neke zanimljive stvari, odnosno stvari kojim se veselite te koje će vas potaknuti da se ustanete sa smiješkom.

3. Ustanite odmah nakon što budilica zazvoni: Othrvajte se porivu da stisnete snooze (odgodu zvonjave) na vašoj budilici, već se ustanite čim budilica zazvoni. Odgađanje buđenja vam neće koristiti u smislu dodatnog sna, samo ćete ležati u krevetu čekajući ponovnu zvonjavu i mučiti se oko činjenice da je jutro već stiglo.

4. Svjež zrak i sunce: Nakon ustajanja otvorite prozor kako bi u vašu sobu ušao svjež zrak. Svakako to napravite i u zimi, hladan zrak će vas vrlo brzo razbuditi. Sunčeva svjetlost također nas budi. Naš mozak registrira svjetlost te zaustavlja proizvodnju hormona melatonina, koji je između ostalog zaslužan za reguliranje našeg unutarnjeg sata te nas čini pospanima u mraku i budnima na suncu, stoga razgrnite zastore i podignite rolete. Neka dan počne.

5. Jutarnje tuširanje: Predlažemo da se tuširate ujutro, radije nego navečer. Na taj ćete se način definitivno razbuditi, nego krenete li se oblačiti za posao onako pospani.

6. Glazba: Nakon što ste se malo osvježili, upalite radio ili pustite omiljeni CD. Veseli ritmovi će vas definitivno pokrenuti. Jutarnji radijski programi također su jako zabavni, pa vam se može desiti da dan započnete smijanjem.

7. Rastezanje: Predlažemo da se svako jutro nekoliko minuta rastežete ili čak odradite kratku tjelovježbu. A tko ima jaku volju, može pokušati i otići na jutarnje trčanje oko kvarta. Kratkim vježbanjem ujutro (znači otprilike 20 minuta) povećavamo svoju razinu energije tijekom dana.

8. Metabolizam: Znamo da je doručak najvažniji obrok dana, stoga ga ne preskačite. Što prije doručkujete to ćete prije pokrenuti svoj metabolizam, a to je vrlo bitno za zdravu probavu i održavanje linije. Uostalom doručak pun vitamina će vas itekako razbuditi. Također obavezno popijte vode, jer nedostatak vode u tijelu vas također čini umornima.

9. Cirkulacija: Probudite mišiće i potaknite cirkulaciju masirajući si lagano lice.

10. Vikend: Nastojite se buditi u isto ili približno isto vrijeme i vikendom. Tako ćete si stvoriti dobar ritam spavanja te nećete imati problema sa buđenjem u ponedjeljak ujutro. A da ne spominjemo i činjenicu da ukoliko se i vikendom buditi rano imat ćete vremena za sve aktivnosti i opuštanja (i vikend će vam trajati duže).

Izvor: www.ladylike.hr, Branka Tot Bešić

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0