Sport u trudnoći

Objavljeno 11.03.2016. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Trudnoća je potpuno normalno stanje koje ne isključuje sportske aktivnosti. Naprotiv, one su dobre i poželjne. No nemojte u ničemu pretjerivati i svakako se konzultirajte s liječnikom.

Tijekom trudnoće preporučaju se aktivnosti svakodnevnog života uz rekreaciju poput šetanja, planinarenja, plivanja, vožnje sobnog bicikla i slično. Specifične aktivnosti poput ciljanih vježbi omogućavaju usmjeravanje vježbi i programa po tjednu trudnoće i individualnog su koncepta.

Idealan sport, tijekom trudnoće je plivanje. Trudnice trebaju plivati svaki dan, ako je moguće. Ponekad je dobro zadržati dotadašnje aktivnosti koje ukoliko je trudnoća uredna mogu biti prisutne do poroda. Primjerice, trudnica koja se intenzivno bavila plesom može s istim nastaviti koliko joj dozvoljava zdravstveno stanje nje i fetusa.  Preporuka je ACOG-a (Američkog kongresa porodničara i ginekologa) da se izbjegavaju sportovi i pokreti koji imaju puno trzanja, pritisaka, udaraca ili mogućnosti gubitka ravnoteže jer bi pad mogao biti opasan i ugroziti trudnoću.


Autor: Snježana Schuster

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Sigurnost

3

O sportu i aktivnosti u trudnoći svakako se posavjetujte sa svojim liječnikom.

Napomena
Specifične aktivnosti poput ciljanih vježbi omogućavaju usmjeravanje vježbi i programa po tjednu trudnoće i individualnog su koncepta.

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0