Tjelesna aktivnost i odmor

Objavljeno 06.10.2014. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda, 3-7, 7+

Čuvarkuća u suradnji s … U prevenciji isto kao i u samom liječenju kardiovaskularnih oboljenja iznimno je važna tjelesna aktivnost, odnosno kretanje. No, isto tako ne smije se zanemariti i spontani odmor sredinom napornoga dana, tzv. „siesta“.

Preporuke navode svakodnevnih 60 minuta kretanja, ali pri tom se često zna zaboraviti naglasiti da nije važno da li se radi o 6 x po 10 minuta ili 10 puta po 6 minuta kretanja. Ovisno o dobi, stilu života i dnevnom ritmu te, u konačnici, godišnjem dobu osoba sama sebi određuje na koji način će podijeliti svojih 60 minuta kretanja. Namjerno se navodi kretanje, jer se naglasak ne stavlja na sportske aktivnosti, već na svakodnevne radnje kao što su pospremanje stana, šetnja sa psom, odlazak na u školu, na fax ili posao. Ono što je važno je SRČANOST! Srčana, snažnija i brža izvedba svih ovih i drugih svakodnevnih radnji pretvara i usisavanje u dobu tjelovježbu. Stoga, „...da bi tvoje srce bilo fit, ne trebaš biti sportski tip...“

Budući da se srce već stoljećima smatra izvorom emocija, hrabrosti i mudrosti, svakodnevno ga treba odmarati i „puniti“. Popodnevni tridesetminutni odmor za vrijeme kojeg se može jednostavno drijemati, sunčati, meditirati, slušati otkucaje svoga srca te maštati i sanjariti dokazano poboljšava kvalitetu života, raspoloženja i rada srca.

Autor: Tena Niseteo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0