Trudnička prehrana za lijepu i njegovanu kožu

Objavljeno 23.11.2019.

Zdrava prehrana je od iznimne važnosti za zdravlje majke i bebe. Mnoge žene se tijekom trudnoće podmlade i pročiste svoj organizam upravo zahvaljujući zdravoj i raznovrsnoj prehrani. Kako bi se vaša beba pravilno razvijala, neophodni su joj nutrijenti koji pospješuju njen razvoj, a ženu čine jačom i vitalnijom.

Neke žene tek u trudnoći odluče da više obrate pozornost o tome šta jedu, a potom vrlo brzo osjete da imaju više energije i konačno vide i sjajne rezultate na svojoj koži. Kožu lica također treba da njeguju odgovarajućim kremama, kao i mjesta na kojima mogu nastati strije. Kompletna njega, dakle, dolazi i iznutra i spolja.

Ukoliko vas zanima kako da vaša koža bude meka, sjajna i lijepa, a vi puni energije u trudnoći, pročitajte u tekstu pred vvama šta sve možete jesti za kompletno zdravlje i lijepu kožu.

Prehrana trudnica - najvažnija stavka tijekom trudnoće

Ukoliko želite imati lijepu kožu tijekom trudnoće, pored toga što je anti age nega lica djelotvorna i poznata po dobrim rezultatima, morate paziti šta jedete i piti dovoljno tečnosti.

Pravilna prehrana podrazumijeva unošenje hranjivih tvari koje se nalaze u povrću, mesu, voću, žitaricama, a krajnji rezultat je zdravlje vas i bebe, kao i meka i zategnuta koža.

U vašoj prehrani neophodno se namirnice koje možda prije niste tako često unosili, a veoma su važne, isto kao i da izbacite sve loše navike u prehrani u kojima ste nekada uživali. Znajte da su brza hrana, rafinirani šećeri, slatki sokovi, cigarete, alkohol, pa i previše kave, izrazito štetni tijekom trudnoće. Promijenite vaše loše navike i prionite na izbalansiranu i zdravu prehranu.

Super hrana - namirnice koje možda niste unosili prije

Ne bi bilo loše da u ishranu ubacite i namirnice koje možda ne jedete tako često, kao što su čist criollo kakao, konopljin protein (odličan za vegeterijance), avokado, kokosovo ulje, sočivo, losos, artičoke, susamovo ulje. Znajte da će urme utoliti vašu želju za slatkišima, a čaj od koprive poboljšati krvnu sliku.

Sa veoma malom količinom ovih namirnica, unijećete mnogo važnih nutrijenata, neophodnih za pravilan razvoj vašeg djeteta. Obogaćene su zdravim šećerima, masnoćama, proteinima i vitaminima, koji će preporoditi i vas i vašu kožu, da ćete poželjeti i nakon trudnoće da ih konzumirate.

Voće, povrće i sjemenke je neophodno jesti svakog dana

Da biste unijeli sve što vam je potrebno, neophodno je da jedete raznovrsno voće i povrće i na taj način osigurate vašem organizmu optimalan unos svih vitamina i enzima.

Ne bi bilo loše koristiti blender, u koji možete staviti i voće i povrće i sjemenke. Neka se u vašoj kuhinji nađu banane, citrusi i ostalo sezonsko voće. Trudite se da svaki ručak i večera budu bogati svježom sezonskom salatom i kuhanim jelom, ali vodite računa o tome šta kombinujete tokom obroka.

Ako ne jedete često koštunjavo voće, kao što su orasi, bademi, pistaći, lješnjaci, te kikiriki, sad je pravo vrijeme da uvrstite svaki dan po jednu šaku, kako biste imali energije i unijeli zdrave masnoće u vaš organizam.

Kada pravite smoothie u blenderu, dodajte i sjemenke kao što su: lan, susam, bundeva, suncokret, čia sjeme, jer ćete tako dodatno obogatiti vaš obrok i unijeti sve što vam je potrebno.

Umjeren unos životinjskih namirnica

Iako se iz biljne prehrane može dobiti mnogo toga što i iz životinjske, meso i proizvodi životinjskog porijekla su najbolji izvor željeza i esencijalnih aminokiselina. Željezo je od presudnog značaja za stvaranje crvenih krvnih stanica, čime će se spriječiti anemija koja može negativno uticati na majku i bebu.

Proteini koji se dobijaju iz ribe, teletine, jaja, piletine, uvršćuju se u veoma značajne za razvoj ploda, ali i zdravlje majke. Također, ponekad uz obrok možete dodati mlijeka i sira, radi unosa kalcija, ali se savjetuje umjeren unos svega što sadrži mliječne masnoće. Kalcij ćete pronaći također u bademima, susamu, kelju, brokuli i u smokvama, a popularne su i poznate zamjene mlijeku.

Budite oprezni pri unosu hrane životinjskog porijekla, jer nedovoljno termički obrađeno meso može sadržati bakterije, koje mogu biti štetne po bebu. Isto tako, bakterija listerija se može pojaviti u mliječnim proizvodima, dok se bakterija salmonella može nalaziti u živim jajima.

Nadamo se da su vam pomogli naši savjeti i da ćete se uz pravilnu prehranu osjećati znatno bolje, a sigurno i izgledati ljepše i zategnutije. Zdravlje velikim dijelom ulazi na usta i vidi se spolja. Svoju kožu možete njegovati i prirodnim maskama, čiji se sastojci, ukoliko se pridržavate naših savjeta, već nalaze u vašoj kuhinji.

Autor: Dragan Antić

Čuvarkuća na Facebooku


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0