Unutarnja zaštita od sunca

Objavljeno 09.05.2015. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda, 0-1, 1-3, 3-7, 7+

Najbolja zaštita od UV zraka je izbjegavanje direktnog izlaganja suncu od 11 do 16 sati te korištenje zaštitnih krema u kombinaciji s prehranom koja iznutra gradi naš prirodni obrambeni sloj.

Najdjelotvornije aktivne tvari koje pomažu tijelu da se lakše nosi sa štetnim UV zrakama su vitamini E i C, kartenoidi likopen i beta karoten te mineral kalcij. U kojim namirnicama se oni nalaze?

Likopena ima najviše u rajčici, a može ga se puno naći i u lubenici, papaji i crvenom grejpu.

Beta karotena može se dovoljno za cijeli dan pojesti u svježoj mrkvi, a za njom ne zaostaju niti raštika, lisnati kelj, špinat, crvena paprika, bundeva, marelica, dinja, mango i papaja.

Velike količine vitamina E sadržane su u biljnim uljima poput ulja pšeničnih klica, suncokretovog i maslinovog ulja, a ima ga sasvim dovoljno i u avokadu i plodu oraha.

Vitamina C najviše se može naći u svježem voću i povrću poput paprike, kivija, crnog ribizla, jagode, papaje i brokule.

Autor: Mary Novosel

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Po vrućinama je nužno unositi i dovoljne količine tekućine kako bi se spriječila dehidracija. Minimalan dnevni unos je oko 2 litre tekućine, što, ovisno o znojenju, treba i povećati.

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0