Vježbanje je važno i u ranoj dobi!

Objavljeno 17.10.2016. | Dobna skupina: 1-3, 3-7, 7+

Čuvarkuća u suradnji s … Kako motivirati i pokrenuti djecu? I ne samo pokrenuti, nego i zainteresirati za pravu vrstu aktivnosti?

Pretilost mnogi nazivaju epidemijom modernog doba, a posebno je raširena među mladima. Pravilna prehrana važna je u borbi protiv debljine, a stručnjaci se slažu kako je jednako bitno i vježbanje. Pobrinite se da vaša djeca usvoje navike vježbanja još u djetinjstvu – tako ćete ih zaštiti od nezdrave tjelesne težine i usaditi im pozitivne navike.

Što svaki roditelj može napraviti kako bi dijete motivirao na aktivnost? Pravilo broj jedan je učiniti vježbanje zabavnim.Tako će inače naporna aktivnost postati igra i užitak. Primjerice, djecu možete povesti u vožnju biciklom ili im u dvorištu napraviti teren u kojem mogu trčati, skakati i igrati se.

Djeca trebaju biti aktivna, jer su tada manje sklona pretilosti i bolestima koje uz to dolaze.

Djeca i mladi trebaju oko sat vremena takve aktivnosti dnevno. Ako tek nastojite djecu priviknuti na vježbanje, morate im sami postaviti primjer. Nema odlaska na kavu ili u kino, već zajedno s djecom trebate aktivno provesti tih sat vremena dnevno.

Iako roditelji djecu često od malih nogu uključuju u organizirane sportske aktivnosti, stručnjaci upozoravaju kako ovaj pristup nije i najbolji. Naime, ako dječje sposobnosti ne odgovaraju onima suigrača, dijete može odustati od sporta uopće.  A ona djeca koja su jako talentirana, mogu "pregorjeti" jer se previše bave sportom.

Sudjelovanje u sportu u preranoj dobi također nije preporučljivo. Ovo se posebno odnosi na djecu koja su posvećena samo jednom sportu jer tako razvijaju specifične ozljede. Također, malena djeca se ne uče kretat, već samo biti na određenoj poziciji u timskom sportu. Stoga je bolje mališana pustiti da se igra i time vježba na nestrukturiran način.

Sudjelovanje u sportu u preranoj dobi također nije preporučljivo.

Djeci odredite vrijeme za fizičke aktivnosti i pustite ih da sami odluče što žele raditi. Djeca stara između 3 i 6 godina mogu naučiti vještine kretanja na satu gimnastike. U kasnijoj je dobi sport taj koji održava kretanje, no s organiziranim sportovima ne treba krenuti prije devete ili desete godine. Jednom kada se djeca nauče na sport, dobro je probati razne vrste aktivnosti.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Ukupni dojam

5

Ljeto donosi brojne prilike za aktivnosti na svježem zraku.

Čuvarkuća preporučuje

  • Lino Pillows
    Neodoljiva kombinacija okusa čokoladnih jastučića i finog…
  • Liino čokolino fit Lino Čokolino Fit
    Žitarice na bazi omiljenog Čokolina koje sadrže 30% manje…
  • Rižolino voće
    Rižina kašica bez glutena s dodatkom 5 vrsta voća ukusno je…
  • Lino Grisolino
    Kašica od fine pšenične krupice s okusom vanilije i 7 vitamina…
  • Lino Crunch
    Hrskave kuglice od cjelovitog zrna pšenice s okusom čokolade,…

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing