Vježbanje s bebom - vježbica za jačanje mišića nogu i mišića stražnjice (naglasak na "vanjsku" stranu natkoljenice)

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Čuvarkuća u suradnji s … Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Mama legne na bok , bebica ili sjedi ili leži pored mame (ovisno o starost bebe). Gornja noga je pružena , a donja lagano pogrčena. Na izdah mama podiže gornju nogu, a na udah je spušta. Vježbu ponoviti s obje noge. Vježba ne iziskuje veliki napor pa je broj ponavljanja slobodno može biti veći. Zbog udobnog položaja mama istovremeno može maziti svoju bebu, odnosno igrati se s njom.

VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Vježba za ojačavanje mišića natkoljenice.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing