Vježbanje s bebom - vježbica za leđne mišiće, mišiće stražnjice i trbušne mišiće

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Čuvarkuća u suradnji s … Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Stav mame je upor klečeći. Čvrsto stisne trbušne mišiće i ispruži suprotnu nogu i ruku. Bebica može ili ležati ili igrati se pored mame.Udahnemo i na izdah istovremeno podignemo suprotnu ruku i nogu i zategnemo kompletno cijelu stražnju stranu tijela. Vježbicu ponovimo 6-8 puta jednom odnosno drugom rukom i nogom.

 VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Sveobuhvatna vježba za nekoliko različitih mišićnih skupina.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0