Vježbanje s bebom - vježbica za prsne mišiće, te mišiće ruku i trbušne mišiće

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Mama legne na leđa, a bebicu držii u rukama.  Na izdah istovremeno čvrsto stisne trbušne mišiće i rukama podigne bebu visoko u zrak. Udahom je lagano spust sebi na prsa, može i poljubiti bebu. Vježbicu ponoviti 5-8 puta.

VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

1 korisnik je označio ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Još jedna vježba za ojačavanje trbuha - ali i ruku i ramena.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0