Vježbanje s bebom - vježbica za ruke, prsa i rameni pojas

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Čuvarkuća u suradnji s … Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Mama stane u lagani raskoračni stav, bebica je u rukama licem okrenuta prema mami. Polako na izdah podižemo bebu visoko prema gore, a na udah vraćamo na prsa. Važno je da mama prilikom vježbanja čvrsto stisne trbušne mišiće kako bi se smanjilo opterečenje na lumbalni dio leđa.

Mnoge mame su sigurno puno puta u zabavi podizale svoju bebu koja je uživala u igri ,a da pri tome nisu znale da je ovakav način zabave koristan i za njih. Vježbicu ponoviti do 10 puta.

 VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Mnoge mame su sigurno puno puta u zabavi podizale svoju bebu koja je uživala u igri ,a da pri tome nisu znale da je ovakav način zabave koristan i za njih.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0