Vježbanje s bebom - vježbica za trbušne mišiće

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Čuvarkuća u suradnji s … Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Mama sjedne na pod, noge su lagano pogrčene, a bebicu polegnemo u krilo i pridržavamo je jednom rukom. Udahom slobodnu ruku lagano ispružimo, prema gore i lagano se protegnemo. Na izdah istovremeno spuštamo ruku prema podu i snažno stisnemo trbušne mišiće. Više uzastopnih pokreta može podsjetiti na zibanje u koljevci pa će s jačanjem vaših trbušnih mišića i vaša beba moći duže uživati u„zibanju“.

VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Vježba kojom se ojačavaju trbušni mišići.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0