Vježbanje s bebom - vježbica za unutarnju stranu natkoljenice

Objavljeno 05.03.2012. | Dobna skupina: 0-1

Čuvarkuća u suradnji s … Prošli ste 9 najljepših mjeseci u životu i imate svoje malo blago, to malo čudo života, svoje djete pored sebe. Želite mu pružiti najbolje i biti uvijek uz njega. No svaka žena ubrzo nakon poroda osjeti potrebu da bude opet fizički u boljoj kondiciji te poželi tijelo koje je imala prije trudnoće.

 

Mama legne na bok, beba se nalazi pored mame. Donja noga je pružena,  na izdah podižemo nogu, a na udah je spuštamo. Često je radimo u kombinaciji sa vježbicom za „vanjsku“ stranu mišića natkoljenice. Vježbu ponoviti s obje noge.

VJEŽBE OSMISLILI: Aerofitness Program & Mame & Bebe & Trudnice
http://www.aerofitness.hr/mame-bebe/

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Vježba za ojačavanje unutarnjih mišića natkoljenice.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing