Vrednujte različita dječja znanja i vještine

Objavljeno 29.03.2016. | Dobna skupina: 1-3, 3-7, 7+

Svako dijete ima nešto u čemu je dobro i na što može biti ponosno. To može biti košarka, pjevanje, trčanje, penjanje po drveću ili pamćenje pjesmica...

Možda je samodisciplinirano i zna se dobro organizirati tako da sve obavi na vrijeme. Neka djeca unose dobro raspoloženje gdje god se pojave, znaju smiriti sukobe i imaju smisla za humor...

Prema američkom psihologu Howardu Gardneru postoji model višestrukih inteligencija koji uglavnom naglašava prve dvije vrste sposobnosti (verbalne i matematičko-logičke), no i ostale imaju podjednaku vrijednost u životu. Pokušajte prepoznati koje su sposobnosti posebno razvijene kod vašeg djeteta.

Vrsta inteligencije

Opis dječjeg ponašanja

verbalna voli baratati riječima, čitati, pisati, govoriti, pričati priče, rješavati križaljke
matematičko-logička voli baratati brojevima, slagati po redu, rješavati probleme, log.razmišljati
vizualno-spacijalna uživa u bojama, slikama, predodžbama, voli crtati, umjetnost, karte, mape
glazbena osjetljivo na glazbu, voli pjevati, lupkati, svirati, kretati se u ritmu, slušati
interpersonalna dobro u odnosima s drugima, osjetljivo na potrebe drugih, pruža pomoć
intrapersonalna svjesno svojih dobrih i loših strana, poznaje vlastite osjećaje, samodisciplinirano

Autor: Čuvarkuća uredništvo

2 korisnika je označilo ovu preporuku kao korisnu.

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Prema američkom psihologu Howardu Gardneru postoji model višestrukih inteligencija koji uglavnom naglašava prve dvije vrste sposobnosti (verbalne i matematičko-logičke) no i ostale imaju podjednaku vrijednost u životu.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing

Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0