Začini za trudnice

Objavljeno 14.01.2013. | Dobna skupina: Još nema dijete, Prije poroda

Osim što poboljšavaju okus hrane, neki začini nude vam i nužne minerale i vitamine.

Začini bogati vitaminom B

Ova grupa začina pomaže razvoju moždanih stanica djeteta i potencijalno može utjecati na pamćenje i sposobnost učenja kasnije u životu. Obrok bogat vitaminom B su, recimo, jaja uz dodatak nekog od ovih začina: curry, đumbir ili paprika.

Začini bogati folatima

Folna kiselina je neophodna svakoj trudnici. Preporučena dnevna doza je 600 mikrograma. Folna kiselina sprječava anemiju i pomaže nastajanju crvenih krvnih zrnaca. Obogatite svoju prehranu folatima tako što ćete u jelo dodati curry, papriku, čili u prahu, luk u prahu ili klinčić. 

Začini bogati omega 3 masnim kiselinama

Omega 3 masne kiseline pomažu stvaranje prostaglandina, koji utječu na krvni tlak, alergijske reakcije, bubrežnu i funkciju probavnih organa. Također, mogu biti od pomoći prilikom razvoja bebina vida. Istraživanja pokazuju i to da omega 3 masne kiseline mogu spriječiti prijevremeni porođaj. Majčina dušica je najpoznatiji začin bogat omega 3 masnim kiselinama.

Autor: Čuvarkuća uredništvo

Registriraj se ili se prijavi i reci nam je li ti ova preporuka bila korisna!

Čuvarkuća ocjenjuje

Na ovome se mjestu nalaze sažeci preporuka uz ocjene uredništva ili stručnjaka.

Napomena
Ako patite od žgaravice, neće vam odgovarati "teški“ začini poput čilija i curryja. Također, tijekom trudnoće izbjegavajte upotrebu različitih dodataka jelima koji sadrže štetne pojačivače ukusa.

Čuvarkuća preporučuje

Pogledaj i ovo!

Čuvarkuća na Facebooku

Još iz ove kategorije

marketing